Kızlar 4.aya 3 günümüz kaldı kızımı bugün tanıyamıyorum aç olmadığına eminim. Bir yerimi acıyor anlamadım yoksa atak mı başladı
sürekli ama sürekli krize girercesine ağlıyor hiçbir şeyden memnun olmuyor önceden kucakta dururdu kucakta da durmuyor bir iki saniye oyuncakla duruyor sonra ağlamaya devam ediyor
Dün de biraz huysuzdu ama bugün tavan yaptı