Merhaba, bebeğim 4 ay 20 günlük ancak ben hala göğüs pedi kullanıyorum. Meme terbiye olur sadece birkaç ay ped takılıyor deniliyordu ama ben hala kullanıyorum çünkü sabah uyandığımda veya bebeği emzirdiğimde diğer göğsümden süt akıyor. Bu durum olağan mı? Artık ped kullanmaktan bıktım sizler ne yapıyorsunuz bu konuda? Bir de emzirme sütyeni takmak yerine destekli vs normal sütyen kullanabiliyor musunuz?