cokbilmismom anonimm2503 kabin boy mı bakıyorsunuz kaç aylık bebeğiniz ben travel kullandım çok rahattı ama bebek bir buçuk yaşına geldi artık çöp ağırlaştı araba kabin alacağım bende
defnesmom3 anonimm2503 travel değil benim ki prava kullanıyorum aşırı memnunum kolay katlanır üç tane indir kaldır uyurken uyanıkken fln daha var yani ben araba alırken mağaza sahibi bilgilendirdi gösterdi anlattı travel istiyodum abi fikrimi değiştirdi.yine olsa yine ondan alırım
alparslanmomms anonimm2503 travel tavsiye etmese de çoğu kişi kral Kenya aldım çokkk güzel ve ağır değil bence . Kolay da kapanıyor
cokbilmismom anonimm2503 ben ilk bir yıl travel ile çok rahat ettim joie crhome kullandım bir bakın istersiniz pusette almıştım ayrıca yakılabiliyordu ilk 6 ay öyle kullandım
beyzzsenturkk_ anonimm2503 önce travel kullanın sonra bastona geçersiniz 1 yaşından sonra falan kabin boy fazla kaba bir araba beğenilecek bişeyi yok bence
MotheroftheSea Kraft Viva kullanıyoruz , Kenya modeli ile hemen hemen aynı. Kesinlikle tavsiye ederim hiç pişman olmadım. Arabamızın bagajı küçük , çok rahat sığıyor , tek elimle katlayabiliyorum , çift yönlü , çok rahat bir araba bir bakın isterseniz
ummukerem defnesmom3 hangi modeli acaba? Benim ablamın travel vardı onu vermişti çok hantal geliyor, çocuk kilo aldıkça zorlanır mıyım? Fiyatı uygun sanırım sizin dediğinizi yanlış bakmamışsam. Bebeğim 7 aylık mantıklı bi seçim olur mu acaba
defnesmom3 ummukerem ben doğduğundan beri kullanıyorum gerçekten hatta aldıgim yerdeki abi 3-4 yaşına kadar kullanabilirsiniz dedi link olarak aşağı bırakiyim benim kullandığım travel değil ama aşırı memnunum ağrı fln da değil katlanması fln çok iyi https://ty.gl/t6vt7lxc7tnea
defnesmom3 ummukerem altta bir demiri var oraya basıp itmeniz lazım ben iki el kullanıyorum tek elle yapılır ama güç ister
aydaa1 anonimm2503 biz de kanz smart modelini aldık. Babymalle gittiğimizde en hafif bu demişti satıcı. Gerçektende öyle. Bebeğim normale göre bir tık kilolu ona rağmen tek başıma hem puseti hem alt kısmını taşıyabiliyorum. Açılıp kapanmasıda çok rahat tek elle alt kısmını açıp kapatabiliyorum bir elimde puset varken.Ona da bakabilirsiniz.
ummukerem defnesmom3 bence şuan travel var ablam verdi ama üst kısmı ayrı çıkıyor kapanmıyor alt kısmı kapanıyo öyle de fazlaca yer kaplıyor ve hantal da bi araba. Daha hafif kolay katlanır yaşınız bi araba bakıyorum ama bu model de travel olarak geçiyormuş boyutundan mı ağırlığından mı neden dolayı acaba
defnesmom3 ummukerem bilmiyorum ay ama öyle ahım şahım bir ağırlığı yok dediğim gibi çok güzel katlanıyor komple ama öyle ayrılan bir yeri yok diğer travel sistem arabalar gibi mesela sadece arabaya koyarken katliyoruz kapının önünde fln açık haliyle duruyo ama gerçekten yoran eden bir araba değil naif hafif bir sürü avantajı var ama alırsaniz yaşadığıniz yerden internetten nasıl geleceği belli olmaz
defnesmom3 ummukerem ben kendi yaşadığım şehirden aldım zafer çarşısı var burda ordan almıştım AVM gibi