gizemkkk
Kızım şu an nerdeyse 3 yaşında ve bende lohusa pislkolojisini yaşadım. Doğum yaptım ve yaptıktan sonra eşimin ailesi kalmaya geldi daha doğrusu kv ve görümcem işte o andan sonra 2 hafta boyunca çok çok kötüydüm. Kızım yeni doğmuştu ve kv başlamıştı söylenmeye “Seni emzik yapmış, kucağa alıştırma sonra bırakmaz seni işini gücünü göremezin, buna Mama verin aç bu çocuk” gibi gibi daha nice sözler söyledi. O zamanlar yeni anne olmama rağmen asla dinlemedim onu ve içimden nasıl geliyorsa öyle yaptım. İşim vardı bıraktım, çevrem vardı bıraktım her şeyi geride bıraktım ve kızıma yöneldim. Senin aksine bana yardım eden bir eşim vardı ama yoktu. Yani eşim var ama yardım etmiyordu sadece tek tük sonra komple bıraktı ve kızım 3 aylıkken annemler taşındı (annemler 3 ay çok destek oldu bana) başka bir yere ve ben kızıma 3 ayından 34 ayına kadar tek başıma baktım. Şu an eşim arada bi bakıyor mu bakıyor ama soran olursa tek başıma büyüttüm kızımı, bunu da kimse inkar edemez. Tamam aile yardım etmek zorunda değil ki kendileri benim yanımda oldu, aileden ziyade benim derdim desteksizliğim eşimden yanaydı. Şükredin eşiniz size tam destek oluyor. Şükredin tek başına değilsiniz. Şükredin, şükredin ki eşinizin desteği kesilmesin. İş arkadaş ortam yine bulunur ama çocuklar büyüyünce bebeğe dönüşmezler o yüzden doya doya zaman geçirin bebeğinizle çünkü bebeğiniz hemen büyüyecek ve siz anlamadan bi bakmışsınız ki 5 yaşında. Bana inanın zaman çok hızlı geçiyor, hazır zaman varken tadını çıkarın..