zzezze tasindiniz mi bilmiyorum ama apartmana taşınmadan önce komşulara bı danışın çünkü depremden sonra hasrali evleri bı güzel cilalayip kiraliga koymuşlardı. Sapasağlam duran binayı kiralamaktan son anda döndük bir esnaf uyarmıştı ağır hasarlı bu bina diye.