Oğlum 2 yaşında yaklaşık 9. Ayından itibaren benimle uyuyor eşim zaten doğu görevindeydi hala öyle, yani yanımızda yoktu yavaştan acaba yatağını ayırsam mı diye düşünüyorum oda yapmamıştım odasını yapabilirim eşim temmuz ayında gelicek bu arada geceleri uyanmıyor uyanırsa su içer geri uyur temas halinde çok yatmaz uykuya geçişte beni istiyor önerilerinize açığım