Bazi bebekler hep aglar. Benim bebeğim o bebeklerden.
Bebeğim 2 ay 19 günlük. Hergun agliyo. Defalarca doktora götürdüm. Sut alerjisi vardi. Diet mama kullaniyoruz emzirmiyorum.
Gaz derseniz gazi hep cikiyo düzenli gaz damlalari veriyorum.
Bir tek alti açılınca susuyo.
Bana oneri verin lütfen. Diyin mesela benim bebegimde ağlıyordu meğer şu yuzdenmis diyin. Hepinizin yasadiklarini ogrenip kendim bebegimde kontrol etmek istiyorum
Cok yoruldum😟