mamacitaa_ 164 falan boyum 😅😅evde ölçtüğüm zaman 160 diye hatırlıyordum herkes sen 160 olamazsın diyor boyum uzun sayılır o yüzden örtüyor kiloyu em çok göbeğimde toplanıyor birde maşallah canım allah bağışlasın şuan uyku düzenimiz vs yok birde hamilelikten beri zor süreçler geçirdim hiç motivasyonum yoktu ama kilo almıyorum 94 96 arası gidip geliyorum 5 senedir bu kilodayım ❤️🩹❤️🩹 maşallah tebrik ediyorum