Hepinize merhabalar değerli anneler, doğum iznim bitti yıllık izin, rapor derken bu hafta işe başlayacağım inşAllah. Eşimle aynı iş yerindeyiz ama o vardiyalı çalışıyor. Ayda 5 gün veya en fazla 10 gün vardiya sabah normal mesai saatlerine denk geliyor. Ben çalışırken yarım gün eşim sabahları bebeğe bakacak ama vardiyası sabaha denk geldiğinde karşı komşumuz bakacak. Ay olmadığı için ücret konusunda kafamda bir şey oluşmadı arkadaşlar yarım gün beş veya on gün bakacak ayda az önce dediğim gibi sizce ücreti nasıl hesaplamalılıyım, tecrübeli annelerden fikir istiyorum yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkür ederim hepinize ❤️ Bu arada fiyatlar hakkında da çok bilgim yok beni aydınlatabilir misiniz bu konuyla da ilgili.