2,5 yaşındaki kızım boyasındaki enfeksiyondan dolayı kreşte ufak bi ateş yükselmesi sonunda , bayılmış kendinden geçmiş , biz bu durumu 7 ay önce yaşamıştık 2. Kez yine yaşadık
Doktorlar epilepsi veya başka bi şey demediler , Emar falan temiz sadece başına gelen varmı ? 6 yaşına kadar küçük çocuklarda ateşlendiği zaman vücutta enfeksiyon varsa bu durum normal dedi