Kızlar 3 ay önce doğum yaptım. İkinci çocuğum. Bu zamana kadar sadece iki kere ilişki oldu dikişlerdi toparlanmaydı falan fistan derken. Prezervatifle korunduk ikisinde de doğru bir şekilde kullandık. Ama korkuyorum hamilelikten dolayı yanaşmak istemiyorum. Dkh alayım diyorum adet olmam gerekiyor adette olmadım ara ara lekelenme yaşıyorum ufak ufak. Spiral sesen gelmiyo vücuduma kayıyo. Nereye kadar gider bilmiyorum ama korkuyorum işte. Prezervatifle korunan bir sürü kişi var ama onunla hamile kalanda çok var. Şaşırdım napacağımı