kader_14 o dönemlerde uyanması sizi araması sadece acıktığı için olmaz. İlk 3 ay zaten bol bol emiyorlar. 2 saat olayı doğru değil, her bebeğin ihtiyacı farklıdır. Benim kızım bana yapışmıştı. Sizin gibi kilosu da yerindeydi. Bence hiç mama vermeye gerek yok siz bilirsiniz. Ama verecekseniz de örneğin 2 saatte bir emziriyorsanız her meme sonrası mama teklif etmeniz gerekiyor. Yani bir öğün mama bir öğün meme yapmamalısınız. O şekilde hem sütünüz azalır hem de mamanın mantığına ters. Öncelik her zaman anne sütüdür. Dediğim gibi her öğünde önce meme emecek sonra mama teklif edeceksiniz.