ceylininannesi00 aynı sizin gibi ilk 3 ay sleepy kullandık sonra gece taştı gündüz koktu pişik yapmaya başladı arkadaşın önerisiyle bim marka Jenny willy markaya geçtik kremli yumuşak kokma taşma yapmadı büyük paket buldukça aldım şimdi 6numaraya geçtik zaten en son 6 num varmış oğlum 18 aylık