ceylininannesi00 kizim 5 aylik once baby turco ile basladim sonra sleppy denedim en cok molfixi begenip onda kaldim.
Ben beze para vermek istemeyenlerdendim fakat soyle bir durum var ki, molfixin kalibi yani kaka ve cis kapasitesi yuksek, daha fazla cis aliyor uzun saatler kalabiliyor bez.
Diger 2 marka ince yapili en olrak ve bir kac cis sonrasi doluyor birde yapisi hisir hisir, orkidde biz bile tahris olurken cocuklar her saat bezle illaki daha cok tahris olur.
Fiyat olarak molfix yuksek fiyatli gibi geliyor fakat cisi fazla tuttugu icin fiyat olarak diger markalarla es deger oluyor. Ben boyle gozlemledim.
Molfix mavi paketi aksam 8 takiyorum sabah 7 aliyorum, kaka olmadigi surece almiyorum ciste asla tasmiyor gece boyu.
İndirimleri yakalayinca veya farkli sitelere bakinca tanesi 3.5 geliyor.
Diger bezlerde 3 veya 3 kusuratli yani hemen hemen birebir ve cis tutma kapasitesine gelirsek molfix onde.
Ayni zamanda pamuklu yapisi.
Kizim 5 aylik, 64cm, 7 kg ben 4 numara kullaniyorum, bez paketi uzerindeki kg yazilarini baz almayin asla dogru degil cunku.
Bebegin kalibina gore alin.
Sleppy 4 no aldim 11kg kadar diyor kafat 7 kg kizima 500 gr alsa kucuk olur.