balbebekannesi__ Selam kızlar 37 haftalık gebeyim belim çok ağrıyor yeni uyandım tuvalete gittim iç çamaşırım da leke gibi sanki az leke kana gibi bir şey var peçete sildim bir şey gelmedi acile gitsem mi neden olur
gamzekuzeyege Nişanınız geliyo olabilir takip edin bence sancılarınızı da ben olsam ilk defa geliyorsa yine de bi doktora giderdim
balbebekannesi__ gamzekuzeyege Nişanı biliyorum canım bezle siliyorum gelmedi bir şey iç çamaşırımda leke var anlamadım
gamzekuzeyege Anladım canım belki son aylar lekelenmesi olabilir ben biraz paniğim her lekede acile gittim de sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah ❤️🌸