bsraa0 tabi ki normal 38 olana dek ates düsürücü verilmez bebegin vücudunun atesle savasması istenilir siz her ateste ates düsürücü dayarsanız en ufak mikropta vücut yenik düser bagısıklık yerle bir olur bazı doktorlar 39da müdahale eder keyfi yerindeyse hiç dokunmazlar 38 derece atesi varsa çocuğa ılık dus önerilir ama kurulanmaz o su üzerinde buharlasıp uçmalı bahsedilen ılık dus bu sekilde ama bizler direkt ates düsürücü verip suya sokup cıkardıgımız için pek bi faydasını göremiyoruz o yüzden ates konusunda doktorlar relax biz paniğiz🙃