Merhabalar, oğlum 3 ay 15 günlük bu zamana kadar sadece anne sütü aldı hep, taşınma işlerim cikti bianda yorgunluktan sütüm azaldı ve sanki doymuyor gibi hissediyorum çünkü huysuzlaniyor meme emmek istemiyor süt az geldiği için mama baslamayi düşünüyorum bu arada oğlum cok gazli bi bebekti yeni yeni azalıyor gazı, önerebilceginiz mama varmi sma comfort u duydum çok bide kac cc vermeliyim lütfen yardiim edin🫠