snmyrmg Kızlar bebeğim bizim yatağımızda uzun uyuyor ama kendi yatağında uyumuyor çok kıpırdıyor elleriyle yüzünü kurcalıyor sizde de böyle mi büyüdükçe böyle olmaya başladı
derin4 snmyrmg Benimkide öyle yanımda daha rahat huzurlu yatıyor kendi yatağına koyunca çok hareket ediyor ve uyanıyor
martannesiii snmyrmg gece gündüz aynı durum bizde de var maalesef umarım geçicidir bizim yatakta uzun uyku yapıyor ama kendi yatağında rn fazla 45 dk
barismom snmyrmg kundak yap bacım tek çare öyle buldum akşamları kundak yapıyorum 4. Ayda bırakacağım dönmeye başlayınca