beyzzsenturkk_ badeozge kullandıgınız sampuan nedir? ben kızım bebekken dalin kullanmıstım saçları aşırı dökülmüştü değiştirince kesildi dökülmesi bazen cok fazla aynı yöne yatmaktan da dökülebiliyor
arenin_annesi badeozge 9 aylık süreçte ilk defa mi dökülüyor yoksa 3 aydan sonra dökülüp çıktı tekrar mi dökülüyor ilk defaysa normal bebek saclarini döküyor yenisi çıkacak
cennetkusum16 badeozge önce kan değerlerine baktırın özellikle demir değerine eğer bişey yoksa şampuanını değiştirin
badeozge Defa dökülüyor komşuma sordum onunda 7 aylık torunu var normal dedi kuzuma bi toka takamadım ya
arenin_annesi badeozge seninde dökülüyordur bebekle birlikte genelde anne de saç döker düzelir merak etme