Elvinemine benimde sezeryan oldu doğumlarım. Hep çok korkuttular doktor bile aldırman gerek yüksek riskli gebesin falan dedi. Başka doktorla devam ettim, hem doğum hem doğum sonrası çok çok kolay geçti elhamdülillah. İlk gebeliğimde, doğum ve doğum sonrası ağrım çok fazlaydı bunda taburcu olduğum gün toparlandım şok oldum halime. Allah iyi doktorla karşılaştırsın, doktor en önemlisi.
Şimdi de ufaklıklara bakıp hep şükrediyorum iyi ki Rabbim vermiş. Zaten isteyerek olmuştu 🤭
Şu an üçüncü bebişimiz olsa nasıl olur acaba diye düşünmeden edemiyorum hatta 😂 ama eşim en az beş yıl ara vermemiz lazım diyor vücudumun toparlanması için sağlık açısından.
Allah kolaylık veriyor çok şükür. Sağlıklı, keyifli olsunlar ev dağılsın biz yorulalım önemli değil 🤍