tultanhanim aynen valla çok net oldu 🤣 ama çok üzgün ve kırgınım biliyormusun anneme çok ihtiyacım var 9 ay önce annemi kanserden kaybettim o benim hem dert ortagimdi hemde anne yoruldum diyince otobüse atlayıp gelen beni düşünen tek insandı . Annem olmayınca ve böyle tek başıma hissedince aynı desteği kimseden görmeyince ve özellikle etrafımda annesinden kardeşinden destek alan yanlarında olan varlığını hissettiren birileri olunca kiskaniyorum üzülüyorum yoruluyorum iyi değilim aslında . Bebeğimin suçu yok ben çok güçsüzüm . Annem oldu , panik ataklarım oldu geçirdim birkaç kere , sonra ameliyat oldum ve zor geçti kendi dilimi koparmak uzereymisim ameliyatta ve narkozdan zor uyandım şimdi de ameliyat yerim ağrıyor yama koyulduğu için orda sertlik şişlik var ve ben kafaya takiyorum ama bir insan da gel otur haline üzülüyorum sana kıyamam demiyor ve bu annenin yokluğunu bana çok hissettiriyor . Küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum kendimi