Dönemsel muhtemelen zorlamadan ara ara teklif edin çok acıkmasını bekle emzirmeden önce yemek teklif et birde öyle dene . Üzülme dicem ama çok iyi anlıyorum biliyorum benimde 15 aylık bazen hiç yemediği oluyor sadece mama içiyor bazen bir bakıyorum kıtlıkdan çıkmış gibi yiyor bazen günlerce reddediyor hatta bazen ne mama ne yemek yemek istiyor sonra kendi kendine düzeliyor dönemsel olabiliyor birde kabız olunca rahatsız oldukların için yemiyorlar yada diş çıkarma aşamasındaysa ozamanda yemiyorlar.