Hanımlar merhabalar, gerçekten çok kötü durumdayım. Nolur yardım edin birşey söyleyin yoksa delirmek üzereyim. Neredeyse 6-7 aydır belki de daha fazla olmuştur uyku konusunda çıkmazdayım. Çok fazla direniyor uykulara.. öğlen uykusunda ağlaya ağlaya zorla uyuyor 30-45 dakika uğraşıyorum anca uyuyor. Gece uykusu tam bir felaket. 1.5 saat uğraşıyorum ağlaya ağlaya içi dışına çıkıyor istekleri bitmiyor asla uyumuyor. Bugün mesela öğlen uykusuda uyumadı saatlerce kriz geçirdi uyutmaya çalıştım ama uyumadı şuan saat 00:45 ve hala uyumadı. Uyumıycam diye ağlayarak apartmanı ayağa kaldırıyor. Bu normal mi ya? Bu kadar uykusuzluk bana normal gelmiyor. Bebeklikten beri çok çektim uykudan ama iyice kötüleşti.