Bende aynı durumdayım şu an, yarın 40ımız çıkıyor son 10 gündür doğum sonrası kanamam bitmişti ama dünden beri çok yoğun kanama başladı az pıhtılı şeklinde aynı regl kanı gibi normal miymiş acaba, salı günü doktora gideceğim ondan önce gitmeme gerek kalmaz inşallah