Oğlum 2 yaş 2 aylık kapalı alana giremiyoruz avm ye giremiyoruz havaalanına giremiyoruz ağlıyor ağladığı gibi üstümüze başımıza kusuyor rezil oluyoruz hastane zannediyor diye düşünüyorum çünkü anlamaya başladığında hastaneye götürdük ateşi çıktığı için ve hastane zannediyor gibime geliyor ne yapsam yenemiyorum ayrıca geceleri ağlayarak uyanıyor ve kusana kadar ağlıyor sebebini anlayamıyorum uyutmadan önce yedirmiyorum en az 2 saat oluyor arada sindirmesi için ama bunu bilerek yaptığını düşünüyorum kusmak için ağlıyor kusana kadar devam ediyor 8.ayından beri böyle ne yapabilirim ne olur artık dayanacak gücüm kalmadı