Belinays_mom merhaba yorumunuzu okudum, şu an o kadar zor geliyor ki bana memeyi bıraktırmak çünkü memeye çok bağımlı ve gece defalarca kalkıp sadece memeyle uykuya dönüyor. Biberon emzik hiç tutmadı. Ayran süt kefir vs içmez sadece su içer ama gece su verdiğimde kabul etmez.1 hafta sonra 20aylık olacak ve ben çok çaresiz hissediyorum. Bana sürecinizi anlatır mısınız?