Oğlum 10 gün sonra 1 yşına girecek ve çok sık kalkıyor geceleri her kalkmasında emmek istiyor emzipide bıraktı o biraz olsun geceleri iyi oluyordu ama şuan yatağında uyumak istemiyor habire memeye kalkıyor vermeyince ağlıyor daldı diyorum ytağına koyacam başlıyor ağlamaya ne yapacağımı şaşırdım