Instagram da bir çocuk doktoru var Osman Gonulal, diyor ki “bebekler 10gun boyunca hergun kaka yapabilir, 10gunde bir de kaka yapabilir. 10gune kadar kabul ediyoruz, daha uzun sürerse bir hekim e gösterin”. Endişelenmeyin bu dönemde çok normal, henuz sindirim sistemi gelişmedi bebisinizin.