alparslan3737 geçmiş olsun. Hirilti varsa randevulu muayenesi beklemeden direkt acile gitseniz ? Ben doğumdan sonra kastamonuya gelince ilk niyazı beye gitmiştim hafta sonu olduğundan sebep, sonraki tüm kontrolleri devlette Hilmi onur beye, 6. Ay civarından sonra eren beye devam ettim. Hilmi onur bey de iyi bi hekimdir. Anadolu da görev yapıyor şuan. Bide bu tür “ses geliyor cigerden mi geliyor, öksürük var ama cigerden bi öksürük mu acaba” dediğim tüm ikilemlerde aile hekimine gidip ciğer dinletmesi yaptırdım. Özellikle ilk 3 ayda sağlık ocagini kullandım. Hastahaneler daha fazla mikrop ve hastalık yayginligi olduğu için sağlık ocakları bi tık daha boşta kaliyordu. Eger gerçekten eminseniz içeriden gelen bi hirilti varsa, özel devlet farketmeksizin kucaklayıp acile getirin bebeğinizi.