Kızlar oğlum 2 yaşında 3 gündür öksürüğü balgamı var doktora götürdük hava verdi ama dünden beri uyumuyor düzgün öksürmekten mahvoldu geçen hafta da ishaldi yeni düzeldi bağcıma bilmiyorum burnunu temizlemeye çalışıyorum beceremiyoruz eşimle oğlumda kendini ordan oraya atıyor korkuyoruz burun aspiratörüyle çekmeye çalışıyorum ama bi işe yaramıyor pek şimdi uykusundan uyandı kuscak gibi oluyor kusamıyor balgamı atmaya çalışıyor herhalde şimdi ablamdan vikis aldım ayağının altına ve göğsüne sürdüm başka ne işe yarar bilmiyorum tavsiyeniz varmı şunu yapsan daha rahatlar gibi 🙁🙁🙁😞😞😞😞