Merhabalar oğlumda yaklaşık 4-5 gündür geçmeyen döküntüler var çocuk doktoruna götürdüm Viral döküntü dedi şurup verdi ama hiç faydasını göremedim hatta artmaya devam etti kaşınıyor sürekli başka bir doktor krem söyledi onu kullandık onu kullanınca bir süre sönüyor sonra yeniden kabarmaya başlıyor ve artıyor şu an göğüs, karın ve sırtında var ateşi hiç yok olmadı da pazartesi cildiyeye götüreceğim bu hastalığı geçiren anneler yazabilir mi ben 6. Hastalıktan şüpheleniyorum konuşalım biraz. Süreç nasıl ilerledi.