Hanımlar bebeğim 9 ay 13 günlük artık besinleri çok fazla ezmeden vermeye başladım alttan iki tane dişi çıkmış ne yemek versem hepsini avucuna döküp iki dişinin üstüne gelecek şekilde tekrar ağzına alıyor ama çoğunu döküyor yiyemiyor + heryeri de batırıyor. Yaşayan oldu mu hiç nasıl bıraktırıcam bu huyu