bebeğim 2 buçuk aylık normalde 3 saatte bir emziriyordum ama doktor artık emzirmek için uyandırma o ne zaman acıkırsa kendiliğinden uyanır dedi ama gece uykusu çok ağır 5saati bile geçiyor kıyamıyorum siz kaçıncı ayda bıraktınız saatli emzirmeyi ve kaç saat uyuyor