coldekalmiskutupayisi siem kesınlıkle aynı seyı düşünüyorum. Köye gittiğimizde rastgele şampuan kullanmamıza rağmen kaşıntı, kepek, dökülme vs yaşamıyorduk. İstanbul’a geldik duşta yıkanırken bile kaşıntı geçmiyor. Aksamına yağlanma kepeklenme. Can sıkıcı bir durum
nurekici7 siem doğum sonrası 3.aydan sonra dökülme başladı bende de önceden yoktu yani hamilelik ve 3 aylım annelik sürecinde. Cildiyeye gittim şampuan söyledi sadece. Çok can sıkıcı ya
zehraaaaa38 siem Kel kalacağımı düşünüyorum bacım ben 🥹bir de emziriyorum adam akıllı bir şey de kullanamıyorum
amazontuba siem o nasıl bişey acaba. Saç diplerim feci şekilde yara olmaya başladı hiç olmazdı bu kadar
siem simseklivekalpli elimle çekince bile Cok aşırı komple geliodu o derceydi tararkende aynı şekilde cikiyodu zorlamadan tarama rağmen ama artık çekincede tararkende gözle görülür fark var bu kadar kısa zamanda o yüzden sulardan kaynaklı büyük ihtimalle çünkü başka kullandigim bişey olmadı farkli
siem simseklivekalpli yani en azından durumu yaşayanlar böyle bı yöntem deneyebilir oyuzden bilgilendirmek istedim
siem amazontuba Trendyola duş başlığı filitresi yazın çıkıyor duş başlığınla beraber yanında filtreleri de var
siem nurekici7 benim denemediğim şampuan kalmadi heryer şampuan oldu ama iyi gelen olmadı malesef vitamin igleri kirdim şampuana yinede durdurmadi ben sulardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum benimde bebeğim 4 aylıkken dökülme olmuştu ama çok aşırı degildi sonra kendiliğinden düzeldi çokta uzun sürmedi bu çok farklı bişey saçı taramaya korkuyorum o derece taramadan dahi dökülüyor su filitresi bı nebzede olsa azalttı bana göre ve şuan herkez aynı problemi yaşıyor bişey var ama ne?
nurekici7 siem 2 doktorla konuştum birisi arkadaşım kadın doğumcu ve anne diğeri de cildiyeye doktoru. Ikiside Normal diyor hormonlar vücuttan gitmiş vs diye ama canım sıkılıyor zaten kilo aldım gitmiyor emziriyorum 5.aylık olacağız ama dr arkadaşım prp önerdi
siem nurekici7 doğumla saç dokulmesinin alakası olduğunu düşünmüyorum aynı şekilde annemde benim gibi oyuzden hamilelikle doğumla değişen hormonla alakası yok bence
nurekici7 siem bilimsel veriler öyle olduğunu söylüyor siz düşünmüyor olabilirsiniz ama araştırmaya açık nesnel bilgi. Hamilelikle beraber artan östorojen, progestan vb hormonlar doğum sonrası birden vücudu terk ediyor. İllaki reaksiyon gösterecek vücutta
siem nurekici7 evet haklı olabilirsiniz o konuda bişey demiyorum zaten ben bebeğim 4 aylık zamanında saç dökülmesi yaşadım çok uzun sürmedi gecmisti o bilimsel olan kısımdan bahsettiniz gibi fakat şuan o durumla alakası yok onu anlatmaya çalışıyorum anneminde benimde aynı şekilde yaşıyoruz bu durumu aylardır kan kan degerlerimiz de vitaminlerde gayet iyi oyuzden hormonlar la alakalı olmadini düşündümu söyledim sonuçta annemde doğurmadi😁
siem zehraaaaa38 değerlerim normal olmasına rağmen ben kullanıyorum takviye ama değişen bir şey yok bu ara cogu kişi bu durumu yaşıyor ama nedenini bilmiyorum duş fitre başlig8 kullandım dökülme biraz azalmıştı elimle çekince falan gelmiyordu bı sure şuan tekrar başa sardık artık bende çözüm bulamıyorum lavanta kürü kaldı bı onu demedim sıra onda artık nezaman durursa