17 aylığız benden başka hiç kimseyle durmuyor babası da dahil, yaşıtlarıyla oynamak istemiyor oyun alanına girmiyor lunapark oyuncaklara binmiyor ve tüm gün kucakta durmak istiyor bir saniye bile yanından ayrılamıyorum sizce kızımı nasıl sosyalleştirebilirim ilerisi için kreş anaokulu bu şekilde giderse zor olucak bizim için