Kızlar sezaryen yoluyla doğumum gerçekleşti kızım 3 ay 11 günlük bu zamana kadar hiç bir ağrım yoktu 1 haftadır sezaryen yerimin sol kösesi acıyor bazende karnımın içi acıyor bıçak saplanması yanma gibi acılar oluyor bu zamana kadar yoktu 1 haftada ne olmuş olabilir bu duruma gelicek ptesi doktora gitmeyi düsünüyorum bakalım