1bebekveanne Kızlar ilk doğumum ve normal doğum yaptım suni sancı verilerek 20 gün oldu 10 gün sonra kontrole gittiğimde antibiyotik bitmesine rağmen şişlik ve acı geçmemişti 2 kutu daha antibiyotik bitirdim üstüne hala makatta şişlik hemoroid gibi ve vajina tarafına doğru da var bu durumu yaşayan oldu mu geçecek mi yardım edin 🫣🤦♀️
yaseminrdem Hemoroid olmuş olabilirsiniz, dikişleriniz içinde sabredin biraz, erken bence iyileşmesi için. Banyoda deterjan vs kullanmayın. Lohusa pedi kullanın tampon yapın batikonla sık sık geçecektir inşallah
beybigul 1bebekveanne bir ayı buluyor maalesef. Her tuvalet sonrası baticon sürüp kurutma makinası ile kurutun. Benim ilk dikişlerim attı ikinciyi atmak zorunda kaldı dr. Hemoroid bende de oluştu onun için pek bişey yapamadım baya acıdı benimde o da anca 1 ay sonra geçti aslında tam geçmedi makat yırtığı oluştu şimdi onunla mücadele ediyorum. Umarım sağlıklı bir şekilde atlatırsınız.
beybigul 1bebekveanne birde dikişlerinizin üzerine çok oturmayın. Ben 1 aya yakın hiç oturmadım yan şekilde uzandım. Duphalac kullanabilirsiniz kabızlık sorunu yaşıyorsanız rahat çıksın istiyorsanız. Eğer duphalac etki etmezse oralac kullanabilirsiniz. Çok geçmiş olsun.
1bebekveanne beybigul yaptım onları da 1 ay oldu benim de çok yoruldum artık hiçbirşey etki etmiyor 🤦♀️
1bebekveanne beybigul mecburen emzirmek için veya birileri gelince vs oturmak zorunda kalıyorum ama hala çok can yakıcı 🤦♀️