ymrrrr bize de eczacı önermişti kendi doktorumuza sordum bitkisel bi ilaç fakat önermiyoruz dedi. Çok fazla fikir ayrılıkları var bu damla konusunda ama bu damla sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor. Saatlerce uyutan bir ilaç değil yani ne kadar uyuyacaksa o kadar uyuyor. Bir süre kullandım. Zararını görmedim ama iyice araştırıp burdaki postu da okuyunca bir daha asla kullanmadım. Yani şöyle ki kullanıp şansli olanlardaniz diye düşünüyorum çünkü çok ağır yan etki yaptığı da olmuş. Riske atmaya gerek yok çocuğunuzun bünyesinin nasıl tepki vereceğini bilmiyorsunuz. Uyumamasinin altında mutlaka bir sorun vardır . Bunu doktorunuzla gorusseniz daha uygun olur.