Bebeğim 10 buçuk aylık. Emziği sadece uykuya geçişte kullanıyor. Gece çok sık uyanıyor, doğduğundan beri bu böyle melesef. Acaba emziği bıraktırsam düzelir mi diye düşündüm. Uykusu düzelmese bile bu aylarda bırakılmalı mı sizce? Siz ne zaman bıraktırdınız?