Adetim 13 gün geçti geçen gün evde test yaptım negatif çıktı hiç olacakmış gibi de hissetmiyorum genelde ağrım sancım olur olmazdan önce anlarım geleceğini . Kan testi vermeme gerek var mı onda sonuç farklı çıkar mı . Gerci daha da olmazsam kadin doğuma gideceğim zaten.