Mce merhaba öncelikle Allah kolaylık sabır versin kardeşim , ☺️ bizde tam 2 yaşına girince 24 aylıkken bıraktık. İlk iki gün aslaaa ama aslaaaaa tuvalete yapmadı ne çişini ne kakasını. Çiş var mı kaka var mı diye sordum hep var diyordu gidiyorduk ama yapmayıp kalkıyordu salona gidip orda parkeye yapıyordu 🤦🏻♀️ artık sabrım tükenmeye başlamıştı. 3.gün çiş geldi diye kendisi söylemeye başladı ama tabi aralarda yine kaçırmalar oldu. Neredeyse bir hafta kakasını hep çamaşırına yaptı. Her seferinde ona göstererek çamaşırındaki kakayı klozete attım bak kızım çişler ve kakalar tuvalete yapılır onlara bay bay diyelim annelerinin yanına gitsinler anneleri özlemiş vs vs hikayeler uydurdum. 1 hafta sonunda alıştı sadece tuvalete yapıyor. Geceleri hiç kaldırmadım 1 ay boyunca haftanın 5 günü geceleri kaçırdı 🧐 her sabah konuştum güzelce annecim bak gece uyurken yatağına çiş yaptın çiller tuvalete yapılmalı o yüzden bana söyle ben seni tuvalete götüreyim gibi. şuan onu da kaçırmıyor. Çişi gelirse uyanıp anne çişim geldi diyor uyandırıyor. Alıştı çok şükür. 🥳 Sabrın sonu selamet ☺️ bu arada yatağına alez geçirip üzerine çarşaf, tekrar bir yatak örtüsü (e-bebekte yapışkanlı yatak örtüleri var) ondan serip tekrar çarşaf şeklinde 2 -3 kat yapıyorum kaçırdığında bir katını alıyorum temiz olanlar kalıyor. Fikir olur belki ☺️