ElisaMom___ Kızlar 10. Ayda böyle mi oluyor zaten doğduğundan beri uykuyu sevmez 2 gündür iyice tükendim gece saat başı kalkıyor bugün 6 da uyandı zor bela uyuttum beşiğine katınca yine uyandı tekrardan uyuttum 8 buçukta kalktık saat 3e kadar hiç uyumadı ayağımda sallıyorum kendini fırlatıyor ne zamana kadar sürüyor böyle
luna93 ElisaMom___ bende yildim, surekli kucak istiyor, bende oyle alistirmis oldum, kucagimda geziyoruz…. En sonunda bilegim ve sonrada belim cok kotu agrimaya basladi. Cocugu susturayim hizlica derken kendimi fitik edecegim
sezerrrr ElisaMom___ ayy bizimkide beşiğe koyarım hacıyatmaz gibi anında kalkıyor oturuyor dikiliyor saatler geçiyor uyutmak için
luna93 ElisaMom___ premature dogdugu icin biberon ile besleniyor, zaten istahli bir bebekte degil :) biberonu da aciktiginda bile hepsini bitirmiyor, yani sut icmek onu sakinlestirmiyor zor zamanlarda