Arkadaşlar selam, bebeğim 4. Ay atağında ve şuan günler o kadar zor geçiyor ki anlatamam.
Asıl tartışma başlatma sebebim influencar anneler, bebeğe uyku eğitimi, aktiviteler vs. Ben de elimden geldiğince uyku eğitimi vermeye çalışıyorum ama kriz geçirsiğind uyumadığında mecburen ayağımızda sallıyoruz. Bizde aktivite yapıyoruz ama maalesef bazı günler ona bile vaktiniz olmuyor. Günlük vitaminlerine çok özen gösteriyorum ama bazen unutuyorum. Bebeğim memeyi tamamen reddedi ve sadece sağım ve mama ile besleniyoruz. Bazı günler evime makarna bile yapamıyorum hatta günlerce banyo yapmadığım bile oluyor. Gece bebeğim uyurken vakit bulup 5 dakika internete girdiğimde o kadar herşeyler 4/4 lük ki anneliğimi sorguluyorum. İnternete sırf çok iyi anne olduğunu göstermek için, diğer bütün annelerin psikolojisini bozup kendilerini yetersiz hissettirmeleri, bana çok acımasız geliyor.