10 Ay 20 günlük ikizlerim var bu 10. Aya girdiğimizde beri, biri geceleri asla uyumuyor gündüz gibi kalkıyor. Gündüzleri de aşırı bi uykusu yok. Alt da dişi yok üst de bi tane çıkmış diğeri de şiş damak diş yüzünden mi bu kadar uykuya direniyor gerçekten çok yorucu. Diğer kızımın alt diş 2 tane çıktı ama bu kızımda üstten çıktı ona da kafam takılıyor 🤦♀️ sizin de diş dönemleri böyle miydi anneler?