kbrumyy Bebeğim şuan 6 aylık ama 1 ay erken doğdu.kızım emziği yanındayken emziği alıp ağzına koyuyor sizin bebekleriniz de böyle yapıyor mu merak ettim
Tubanurrr kbrumyy kızım emzik kullanmıştı normal olarak alıp ağzına koyuyordu normali bu zaten oglum maalesef emzik kabul etmedi o yüzden onda yaşamadık ama emzik emen her bebek bunu yapar normal de emzik emmedigi halde aldıysa dişi falan kaniniyordur isirmak için almış olabilir
Retzja Bunda ne gibi bir anormallik olabilir? Emziği görünce ağzına koymak istiyor ve koyuyor yani burada normal olamayacak ne olabilir?
kbrumyy Bende normal olduğunu farkındayım tabiki sadece sorumun cevaplanması için yani dikkat çekici olsun diye öyle bir başlık yazdım.Algılarının çok fazla açık olduğunu düşünüyorum vede bu çok güzel birşey