Kayra1802 Bende doymuyo diye biberonla mama vermiştim mememi reddetti. 1 hafta sağıp verdim. Arada mememi veriyordum ittirdi baya sütümde azaldı. Sonra silikon uç ile verdim yavaş yavaş tuttu. Biberon bu süreçte hiç vermedim sende verme. Silikon uc büyük olduğu için biberon gibi olmadığı için zorlanıyordu o da yoruluyordu mememi veriyordum zorda olsa tutuyordu. Arada silikon çıkarıp memeni vermeyi dene. Artık biberon gibi sürekli gelmediği için emme refleksini kullandığı için memeni reddetmeyi bırakır. Ve o acıkıp ağladığı zaman vermeyi dene🤗 aç oldugu icin mecburen tutar. Ve uyursa kulağıyla oyna, ayağını gıdıkla , burnunu sık uyanır. Veya uyanmasa bile emmeye devam eder. Bazen yorulup durabilir tekrar emmesini bekle 🤗 herşeyden önce sabret ve sıkıntıya sokma kendini 1 haftaya tekrar alıştırabilirsin inşallah 🤗