ozg16 Bebeğim 6 buçuk aylık her uykuya geçişte hem ee leyip hemde güçlü bir şekilde ıkınıyor sanki biryeri ağrıyomuş gibi böyle yapa yapa uyuyo bu normal birşey mi başına gelen oldu mu doktora danışmalı mıyım