rumeysamine Tutaste_ benımde kızım 1 yaşına girecek ne zaman biraktırsam ve nasıl bıraktırsam diye düşünüyorum yada bıraktırmam gerekıyor mu şuanlık sadece uyku geçişlerinde vermeye çalışıyorum uyandığında yatağının içinde bıraktırıyorum
aslanmomy Tutaste_ zar zor tutturmuştık 1 aylıkken 8 aylık olduğundada kendiliğinden brıraktı asla tutmak istemedi midesini bulandırdı
Tutaste_ hepoyleolurzaten___ ben tiksinsin diye çok kötü hareketler yaptım shdhdh erken bıraktırmak iyimi sizce
hepoyleolurzaten___ Tutaste_ erken bırakması tabi ki iyi benim kızım kendi kendine bıraktı ondan sonra da beni emzik yapmaya başladı o açıdan iyi olmadı ama
Tutaste_ rumeysamine ben hep gece verdim bı kaç aydır onuda bıraktırmak istiyorum aklı tam ermeden buraksin zor olur diye düşünüyorum
Tutaste_ rumeysamine ben dışarda filanda çok beni zorlayınca uykuya geçsin diye vermiştim çok nadir oda uyandığı an ağzından aldım hep benim arkadaşım hep verdi o bıraktırdı maşallah olsun valla
Tutaste_ aslanmomy bende güzelce anlatıyorum bazen diyorum bu iyk be be ediyorum biraz soğudu inşallah biraktiricam bende
Anne202325 2 yaş 2 aylik asla uyumuyor emziksiz biraktiramiyorum. Çok zararli biliyorum ama emzik olmadan hic bir şekilde uyumuyo ağlamaktan yorgun düşüyo mecbur veriyorum
nilsara Tutaste_ 8 aylıkken kızm kendi kendine bıraktı şuan 9 ay 24 günlük asla emzik kabul etmiyor benim kızım memede uyuyor ama çoğunlukla kucağımda gezerek uyutuyorum ayakta sallanmayı da hiç istemiyor