bebegim 3 aylik bugun dogdugundan beri ilk kez makyaj yaptim nyx clarins falan kullaniyorum oyle kaliteli seyler almaya calisiyodum bebegim yokken ama hepsi kimyasal oldugu icin dogumdan sonra makyaj pek yapamadim. simdi yavas yavas baslamak istiyorum oyle cok degil concealer allik rimel alicam sadece. hangi markalari onerirsiniz dogal icerikli olan yves rocher falan geliyo benim aklima