Merhabalar doğum kontrol hapı (Yasmin)+ geri çekilme yöntemiyle korunuyorduk üç gün ara verdim doğum kontrol hapima içmek istemedim ve dördüncü gün hafif lekelenmem oldu doğum kontrol kullanmadığım süre zarfında birliktelik yaşamadık yerleşme kanaması falan olabilir mi acaba ya da çekilme kanaması mı? İkinci gün bugün daha fazla kanamam var dün çok hafifti bugün birazcık daha fazla ve reglime iki hafta var henüz, bir de dün yani kanama başladığı gün yumurtlama gunumdu bundan da kaynaklı olabilir mi acaba ?